|
| Paroles de chansons | |
|
+33Sacha mononeurone carovale phoenix Alcarion Mag ShAl mimi l'ambiance Johnny chocapix whynot miss parker Lindsay69 Cris Véro SoShanastic alicea333 mati SexToy :missgreen: Tymora Butchie Smisek67 lolax lolotte65 Helena.P Galaa Milky Madame Hell LouLou pucca pink.ego.box 37 participants | |
Auteur | Message |
---|
Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Jeu 22 Mar - 15:04 | |
| - carovale a écrit:
- [size=21]
INDIA.ARIE LYRICS
"Ready For Love"
transmission de pensées!! excellent India Arie |
| | | wiwi Julie McCoy
Nombre de messages : 11869 Age : 47 Localisation : somewhere in between Date d'inscription : 07/12/2005
| Sujet: Re: Paroles de chansons Jeu 22 Mar - 21:46 | |
| Memory (CATS) Midnight Not a sound from the pavement Has the moon lost her memory She is smiling alone In the lamplight The withered leaves collect at my feet And the wind begins to moan
Memory, all alone in the moonlight I can dream of the old days Life was beautiful then I remember the time I knew what happiness was Let the memory live again Every street lamp seems to beat A fatalistic warning Someone mutters and the street lamp sputters Soon it will be morning
Daylight I must wait for the sunrise I must think of a new life and I mustn't give in When the dawn comes Tonight will be a memory too And a new day will begin
(instrumental)
Burnt out ends of smoky days The stale court smell of morning A street lamp dies Another night is over Another day is dawning
Touch me, It is so easy to leave me All alone with my memory Of my days in the sun If you'll touch me, You'll understand what happiness is Look, a new day has begun... ....................... | |
| | | PollyEst Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Jeu 22 Mar - 21:56 | |
| Parlez-moi d'Amour (j'aime bien la traduction en Anglais...)
Speak to me about love Tell me again of the tender things Your beautiful words My heart never grows tired of hearing them As long as You repeat these beautiful words I love you
I'm sure you know That I don't believe a word But however I still want to believe In these words I love Your voice and your cherishing words With every murmur and quiver Deludes me with its beautiful history And in spite of myself I want to believe your words
It is so comforting My dear treasure, to be a little mad Life is sometimes too bitter If you can't believe in a dream Sorrow is quickly lost In the protection of an embrace The heart is strong enough to heal a wound Made by the oath which created it:
I Love you... |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 12:39 | |
| DAMIEN RICE - "Rootless Tree"
What I want from you is empty your head They say be true, don't stay in your bed We do what we need to be free And it leans on me like a rootless tree
What I want from us is empty our minds We fake the thoughts, and fracture the times We go blind when we've needed to see And this leans on me, like a rootless...
Fuck you, fuck you, fuck you And all we've been through I said leave it, leave it, leave it There's nothing in you And did you hate me, hate me, hate me, hate me so good That you just let me out, let me out, let me out Of this hell when you're around Let me out, let me out, let me out Hell when you're around Let me out, let me out, let me out
What I want from this Is learn to let go No not of you Of all that's been told Killers re-invent and believe And this leans on me, like a rootless...
Fuck you, fuck you, fuck you And all we've been through I said leave it, leave it, leave it There's nothing in you And did you hate me, hate me, hate me, hate me so good That you just let me out, let me out, let me out Of this hell when you're around Let me out, let me out, let me out Of this hell when you're around Let me out, let me out, let me out Hell when you're around Let me out, let me out, let me out Hell when you're around Let me out, let me out, let me out, let me out Let me out, let me out, let me out, let me out Let me out, let me out, let me out
Fuck you, fuck you, love you And all we've been through I said leave it, leave it, leave it It's nothing in you And did you hate me, hate me, hate me, hate me so good That you just let me out, let me out, let me out, let me out Let me out, let me out, let me out, let me out Let me out, let me out, let me out, let me out Let me out, let me out, let me out
Let me out, let me out, let me out Hell when you're around
Let me out, let me out, let me out Hell when you're around
Let me out, let me out, let me out Hell when you're around |
| | | wiwi Julie McCoy
Nombre de messages : 11869 Age : 47 Localisation : somewhere in between Date d'inscription : 07/12/2005
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 21:26 | |
| Sache que..je (JJG) Il y a des ombres dans " je t'aime " Pas que de l'amour, pas que ça Des traces de temps qui traînent Y a du contrat dans ces mots là
Tu dis l'amour a son langage Et moi les mots ne servent à rien S'il te faut des phrases en otage Comme un sceau sur un parchemin
Alors sache que je Sache le Sache que je
Il y a mourir dans " je t'aime " Il y a je ne vois plus que toi Mourir au monde, à ses poèmes Ne plus lire que ses rimes à soi
Un malhonnête stratagème Ces trois mots là n'affirment pas Il y a une question dans " je t'aime " Qui demande " et m'aimes-tu, toi ? "
Alors sache que je Sache le Sache que je
| |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 21:30 | |
| |
| | | wiwi Julie McCoy
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 21:52 | |
| L'essentiel (G.Reno) L'essentiel C'est d'être aimé Le reste importe peu, la seule vérité C'est compter pour quelqu'un quoiqu'il puisse arriver C'est entrer dans son cœur et n'en sortir jamais
C'est recevoir autant qu'on aimerait donner Ne plus s'appartenir, en être rassuré C'est voir la joie de l'autre et fondre de bonheur Mériter sa confiance et devenir meilleur
L'essentiel C'est d'être aimé Contrairement à tout ce qu'on peut raconter Ce n'est pas la fortune ou la célébrité Qui ne sont que du vent et ne font que passer
Je crois que l'important est fait de petits riens Être attendu le soir et courir en chemin Un des plus beaux cadeaux que nous ait fait la vie c'est quand notre prénom a l'air d'un mot gentil
L'essentiel Jour à près jour C'est le rire aux éclats d'un enfant qui accourt Et qui nous saute au cœur en guise de bonjour Que demander de plus Quand ces bras nous entourent
Le reste importe peu, la seule vérité C'est compter pour quelqu'un quoi qu'il puisse arriver être un jour exiler en pays étranger et avoir, dans son cœur, quelqu'un à qui parler C'est inspirer à l'autre un sentiment si fort Qu'il pourrait nous survivre au-delà de la mort C'est d'être aimé, encore et toujours Mon amour...
| |
| | | carovale Mr Piddles' Rythm
Nombre de messages : 927 Localisation : here or there Date d'inscription : 06/03/2007
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 21:53 | |
| - Citation :
- ALEX KID - COME WITH ME
C'est malin de m'avoir fait connaitre cette chanson hot ,j'en ai pour toute la nuit maintenant : !En même temps ça ne pourra qu'être bon ..."come with me " ma Carmen :gooood: | |
| | | wiwi Julie McCoy
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 22:09 | |
| Je sais pas (C.dion/JJG)
Détourner des rivières, porter des poids Traverser des mers, je saurais faire Défier des machines, narguer des lois Les foudres divines, ça m'effraie pas J'sais prendre un coup, le rendre aussi River des clous, ça j'ai appris J'suis pas victime, j'suis pas colombe Et pour qu'on m'abîme, faut qu'je tombe Je sais les hivers, je sais le froid Mais la vie sans toi, je sais pas Je savais le silence depuis longtemps J'en sais la violence, son goût de sang Rouges colères, sombres douleurs Je sais ces guerres, j'en ai pas peur Je sais me défendre, j'ai bien appris On est pas des tendres par ici Je sais les hivers, je sais le froid Mais la vie sans toi, je sais pas Lutte après lutte, pire après pire Chaque minute, j'ai cru tenir J'voudrais apprendre jour après jour Mais qui commande à nos amours? Je sais les hivers, je sais le froid Mais la vie sans toi, je sais pas Je sais pas Je sais pas .................
arf..sorry...
| |
| | | Cris Tonya's wordsssss
Nombre de messages : 1041 Age : 40 Localisation : Lyon... pour rugir de plaisir... lol Date d'inscription : 09/02/2006
| Sujet: Re: Paroles de chansons Ven 23 Mar - 22:13 | |
| | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 6:10 | |
| Mano Negra - Love and hate
I love your lips And I love your legs I love your eyes Baby you got style I love your clothes And I love your smile I love you, I love you I love you while You don't even look at me And I go crazy
For all the women That I never had Of Love &Hate
I hate the boys Walkin' by your side I hate my dreams They're not satisfied I hate me, babe, For being too shy I hate you while You don't even look at me And I go crazy
You neighbour's sweetheart You magazin girl You striptease bird From the underworld You sweet sixteen You little dames You late thirties Sweet japaneses
Ornella Muti Si jolie mademoiselle Vous êtes ma folie Vous êtes si belles
I love your body Baby you got style You fly so high When you're passin' by It makes me laugh And it makes me cry Makes me want to die When there's no reason why
For all the women That I never had I sing my song Of Love &Hate
Sing my song |
| | | wiwi Julie McCoy
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 12:26 | |
| Conversation with.... (Pink) Conversations with my thirteen year old self Conversations with my thirteen year old self
You're angry I know this The world couldn't care less You're lonely I feel this And you wish you were the best No teachers Or guidance And you always walk alone You're crying At night when Nobody else is home
Come over here and let me hold your hand and hug you darling I promise you that it won't always feel this bad There are so many things I want to say to you You're the girl I used to be You little heartbroken thirteen year old me
You're laughing But you're hiding God I know that trick too well You forget That I've been you And now I'm just the shell I promise I love you and Everything will work out fine Don't try to Grow up yet Oh just give it some time
The pain you feel is real you're not asleep but it's a nightmare But you can wake up anytime Oh don't lose your passion or the fighter that's inside of you You're the girl I used to be The pissed off complicated thirteen year old me
Conversations with my thirteen year old self Conversations with my thirteen year old self
Until we meet again Oh I wish you well oh I wish you well Little girl Until we meet again Oh I wish you well Little girl I wish you well Until we meet again My little thirteen year old me | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 14:10 | |
| KELLY PRICE - MIRROR MIRROR
Been looking for love I never could find it While I'm standing here And she is so blinded by her silly ways She just can't imagine She's playing a game A game that she played for so long, oh
I want her to know Just how much I love her I wanted to show But she just believes I'm a friend she can trust But I wanna touch her I love her enough To heal all the hurt in her heart Oh yes I do but how do I start
Mirror, mirror On the wall Can you tell me who to call? When the one I love Is loving someone who can't see Mirror, mirror On the wall Tell me if she'll ever fall so in love with me Or could it be it's just make believe
Girl I had a dream Or maybe a vision That I was your queen Cause I fit the slipper You took me away To happily ever We laughed and we made Sweet love till the sun came again Oh yeah we did, hmm But that was the end, oh
Mirror, mirror On the wall Can you tell me who to call? When the one I love Is loving someone who can't see Mirror, mirror On the wall Tell me if she'll ever fall so in love with me Or could it be it's just make believe
Oh, if you're looking for love It's right in your face I've been waiting for you So don't run away Fairy tales can come true If you believe (They can come true if you believe) |
| | | wiwi Julie McCoy
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 14:14 | |
| elles sont belles les paroles pfiouu | |
| | | Invité Invité
| | | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 14:35 | |
| |
| | | Invité Invité
| | | | magnet Radar
Nombre de messages : 353 Localisation : 32 rhone alpes Date d'inscription : 07/01/2007
| Sujet: Re: Paroles de chansons Sam 24 Mar - 18:07 | |
| Elle est abonnée à Marie Claire Dans L'nouvel Ob's elle ne lit que Brétécher Le monde y a longtemps qu'elle fait plus semblant Elle achète Match en cachette c'est bien plus marrant {Refrain: 2x} Ne la laisse pas tomber Elle est si fragile Etre une femme libérée tu sais c'est pas si facile Au fond de son lit un macho s'endort Qui ne l'aimera pas plus loin que l'aurore Mais elle s'en fout, elle s'éclate quand même Et lui ronronne des tonnes de "je t'aime" {Refrain} Sa première ride lui fait du souci Le reflet du miroir pèse sur sa vie Elle rentre son ventre à chaque fois qu'elle sort Même dans "Elle" ils disent qu'il faut faire un effort {Refrain} Elle fume beaucoup elle a des avis sur tout Elle aime raconter qu'elle sait changer une roue Elle avoue son âge celui de ses enfants Et goûte même un p'tit joint de temps en temps {Refrain ad libitum..} désolé -------------------------------------------------------------------------------- | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 0:26 | |
| Keziah Jones - Rythm is love (Regarder la vidéo)
if i try to take you there would you come with me reason flies, fear is scare, the o-cean love the sea if i try to take you there, would you come with me? reason flies, fear is scare, the ocean loves the sea the ocean loves the... sea the ocean loves loves sea
rhythm is love heaven is just another world for the feelin called musical color is lust because all of the sexual things; we do in my mind i trust you make 'em all colorful
i'd like to put you in such a romance take you down to paris, france leave the cafés and the bars walk the wintry boulevards
is that a smile i see? well, maybe your not even looking at me cuz if you smile for no reason the season is lost but if your love is the rhythm ma rhythm is love, baby ma rhythm is love, baby coming at you just like this!
|
| | | Alcarion DJ Carmen's Musics
Nombre de messages : 1156 Localisation : New-York (enfin !) Date d'inscription : 06/01/2007
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 1:35 | |
| Je ne veux pas travailler (Pink Martini)
Ma chambre a la forme d'une cage Le soleil passe son bras par la fenêtre Les chasseurs à ma porte Comme des petits soldats Qui veulent me prendre Je ne veux pas travailler Je ne veux pas déjeuner Je veux seulement oublier Et puis je fumeDéjà j'ai connu le parfum de l'amour Un millions de roses N'embaumeraient pas autant Maintenant une seule fleur Dans mes entourages Me rend malade Je ne veux pas travailler Je ne veux pas déjeuner Je veux seulement oublier Et puis je fumeJe ne suis pas fière de ça Vie qui veut me tuer C'est magnifique Etre sympathique Mais je ne le connais jamais Je ne veux pas travailler Je ne veux pas déjeuner Je veux seulement oublier Et puis je fumeJe ne suis pas fière de ça Vie qui veut me tuer C'est magnifique Etre sympathique Mais je ne le connais jamais Je ne veux pas travailler Je ne veux pas déjeuner Je veux seulement oublier Et puis je fume
[une des plus importantes chanson de l'histoire] | |
| | | mati Dana's jokes!
Nombre de messages : 2074 Age : 37 Localisation : pau (64) Date d'inscription : 11/06/2006
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 9:56 | |
| je suis un homme - zazie Je suis un homme de Cro-Magnon Je suis un singe ou un poisson Sur la Terre en toute saison Moi je tourne en rond, je tourne en rond.
Je suis un seul puis des millions Je suis un homme au coeur de lion A la guerre en toute saison Moi je tourne en rond, je tourne en rond.
Je suis un homme plein d'ambition Belle voiture et belle maison Dans la chambre ou dans le salon Moi je tourne en rond, je tourne en rond.
Je fais l'amour et la révolution Je fais le tour de la question J'avance, avance à reculons Et je tourne en rond, je tourne en rond.
Tu vois, j'suis pas un homme, Je suis le roi de l'illusion Au fond, qu'on me pardonne Je suis le roi, le roi des cons.
Je fais le monde à ma façon Coulé dans l'or et le béton Corps en cage, jeté en prison Moi je tourne en rond, je tourne en rond.
Assis devant ma télévision Je suis de l'homme, la négation Pur produit de consommation Oui, mon compte est bon Mon compte est bon.
Tu vois, j' suis pas un homme, Je suis le roi de l'illusion Au fond, qu'on me pardonne Je suis le roi, le roi des cons.
C'est moi, le maître du feu, Le maître du jeu, le maître du monde Et vois ce que j'en ai fait, Une Terre glacée, une Terre brûlée, La Terre des hommes que les hommes abandonnent.
Je suis un homme au pied du mur Comme une erreur de la nature Sur la Terre sans d'autres raisons Moi je tourne en rond, je tourne en rond.
Je suis un homme et je mesure Toute l'horreur de ma nature Pour ma peine, ma punition, Moi je tourne en rond, je tourne en rond
Je suis un homme et je mesure Toute l'horreur de ma nature Pour ma peine, ma punition, Moi je tourne en rond, je tourne en rond
Moi je tourne en rond, je tourne en rond | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 11:23 | |
| La préférée de Wiwi, me semble-t-il? |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 13:08 | |
| Tu me fais tourner la tête Mon manège à moi, c'est toi Je suis toujours à la fête Quand tu me tiens dans tes bras
Je ferais le tour du monde Ça ne tournerait pas plus que ça La terre n'est pas assez ronde Pour m'étourdir autant que toi...
Ah! Ce qu'on est bien tous les deux Quand on est ensemble nous deux Quelle vie on a tous les deux Quand on s'aime comme nous deux
On pourrait changer de planète Tant que j'ai mon cœur près du tien J'entends les flons-flons de la fête Et la terre n'y est pour rien
Ah oui! Parlons-en de la terre Pour qui elle se prend la terre? Ma parole, y a qu'elle sur terre!! Y a qu'elle pour faire tant de mystères!
Mais pour nous y a pas d'problèmes Car c'est pour la vie qu'on s'aime Et si y avait pas de vie, même, Nous on s'aimerait quand même
Car... Tu me fais tourner la tête Mon manège à moi, c'est toi Je suis toujours à la fête Quand tu me tiens dans tes bras
Je ferais le tour du monde Ça ne tournerait pas plus que ça La terre n'est pas assez ronde... Mon manège à moi, c'est toi!
(it's just a family affair!) |
| | | magnet Radar
Nombre de messages : 353 Localisation : 32 rhone alpes Date d'inscription : 07/01/2007
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 13:41 | |
| SANDI THOM
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair In 77 and 69 revolution was in the air I was born too late and to a world that doesn't care Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
When the head of state didn't play guitar, Not everybody drove a car, When music really mattered and when radio was king, When accountants didn't have control And the media couldn't buy your soul And computers were still scary and we didn't know everything
When popstars still remained a myth And ignorance could still be bliss And when God Saved the Queen she turned a whiter shade of pale When my mom and dad were in their teens and anarchy was still a dream and the only way to stay in touch was a letter in the mail
When record shops were on top and vinyl was all that they stocked and the super info highway was still drifting out in space kids were wearing hand me downs, and playing games meant kick arounds and footballers still had long hair and dirt across their face
I was born too late to a world that doesn't care Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair | |
| | | wiwi Julie McCoy
| Sujet: Re: Paroles de chansons Dim 25 Mar - 14:08 | |
| - Kashima a écrit:
- La préférée de Wiwi, me semble-t-il?
tout à fait kash' | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Paroles de chansons | |
| |
| | | | Paroles de chansons | |
|